E-Quran Flash Edition

Posted by denz | Labels: | Posted On Tuesday, November 10, 2009 at 11:09 PM


screenshot quran flash

Pernah rasa stress waktu bekerja?atau penat study sampai tension?Jom relakskan diri anda dengan baca Al-Quran. Sesungguhnya Al-quran lah penyembuh penyakit hati dan jiwa manusia. Mungkin ada yang mengatakan kerja terlalu banyak sehingga tak sempat membaca Al-Quran. Malah ada yang x sempat sentuh pun mashaf dalam sehari. Baca Al-Quran pun dalam solat saja.

Sebenarnya Al-Quran itu bukan sekadar penenang hati, tapi yang lebih utama adalah sebagai petunjuk kepada manusia. Rahmat untuk seluruh umat manusia jika mereka mengikuti suluhannya. Insya Allah.

Jadi untuk kemudahan kita bersama, saya nak kongsi la Al-Quran flash ni. Boleh baca kat komputer. Ada banyak versi antaranya quran bertajwid dan terjemahan english. Teknologi yang makin pantas berkembang sebenarnya banyak manfaatnya jika kita pandai menggunakannya. Tunggu ape lagi? download “quran flash
Nak bace online pun boleh “klik sini

Sebenarnya quran ni dah lama dah orang tahu, cuma mungkin ini ditujukan buat yang belum mengetahui..moga ada manfaatnya.

Moga kita dipermudahkan Allah agar kita istiqamah dalam berpegang pada Al-quran dan As-sunnah. Related Posts with Thumbnails

Comments:

There are 0 comments for E-Quran Flash Edition

Post a Comment